Puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.BabyRicky.ro in termen de 14 zile calendaristice.
Persoanele fizice au termen de returnare 14 zile calendaristice de la primirea produselor fara a fi nevoiti sa justificati decizia de returnare.
Conform art 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
- Produsele achizitionate in baza unei comenzi speciale (produse aduse la comanda) nu pot fi returnate
- Produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
- Produsele confectionate la cererea consumatorului
- Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
Cum returnez?
Completati formularul de retur pe care il gasiti aici, sau puteti solicita un formar de retur la adresa de email: contact@emaconstruct.ro
Formularul de retur trebuie completat cel tarziu in ultima zi calendaristica din intervalul de retur
Termenul de raspuns pentru cererile de retur este de 3-5 zile lucratoare, din momentul solicitarii.
Returnarea banilor se face in termen de 14 zile de la data anuntarii deciziei de returnare, in contul bancar bancar oferit de catre client.
Costuri de expeditie privind returul:
- returnarea produselor se face prin una din firmele de curierat: DPD. FanCourier, Sameday, Cargus
- taxa de returnarea produselor cade in sarcina cumparatorului
- taxa de returnare pentru produsele expediate gresit sau cu defect cade in sarcina Ema Construct Metal Design SRL
Returnarea produselor:
Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotit de toate acesoriile (exact asa cum le-ati primit), documentele originale (fisa tehnica, manual de utilizare, certificat de garantie), bine ambalate si protejate la transport.
Daca returnati un produs care prezinta defect de fabricatie sau un defect care a survenit in urma transportului, acesta trebuie sa fie returnat exact in acelasi conditii ca si restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.
Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, este murdar si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.
Daca produsul returnat prezinta orice alte defecte fata de cele sesizate in formularul de retur (ex: prezinta pete, uzura, etc...) ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor
Atentie:
Produsele ale caror defecte sunt constatate dupa o perioada de timp mai mai mare decat termenul de returnare, acestea nu mai pot fi returnate.
In aceasta situatie, defectele semnalate vor fi solutionate in conformitate cu termenii si conditiile inscrise in certificatul de garantie al produselor.
Responsabilitatea privind integitatea produselor de durata transportului prodselor retur,cade in sarcina dumneavoastra.
Responsabilitatea fata de starea produsului
Conform art 20 din OUG34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor.
Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momenul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.